FREE EBOOK

Tuesday, August 15, 2006

Projek suka-suka ebook

e-Book in adalah projek testing power je. Yang mana dah otai tu tak yah lah baca ebook saya ni tapi kalau nak berikan sebarang komen sangat la saya alu-alu kan. Saya cuba mengasah bakat untuk menulis ebook yang lebih nampak profesional untuk masa hadapan.

Saya harap ebook ni dapat digunakan dalam sistem pendidikan sebagai contoh guru-guru sering tiada di sekolah kerana menghadiri kursus. Apabila menghadiri kursus pasti akan membawa pulang sebuah fail modul-modul atau buku-buku untuk kegunaan sekolah dengan penggunaan ebook dapat menjimatkan kos photostat modul yang berkotak-kotak di bawa oleh JU (Jurulatih Utama) semasa berkursus.

Bagi pelajar pula terutamanya murid-murid tahun 1 membawa buku lebih dari 1kg ke sekolah setiap hari (terutamanya tahun 1) Yang mana tak reti tengok jadual tu semua buku la dihangkut.

Saya harap pada masa hadapan murid-murid ni hanya membawa alat pembaca ebook sahaja dan juga anda dapat memberikan sebarang komen yang iklas tentang percubaan ebook saya di sini.

Muat Turun ebook

1 Comments:

  • anda seorang yang bijak .... boleh saya copy e-book anda dan edit semula...?

    By Blogger Danielave, at 4:02 PM  

Post a Comment

<< Home


 

 
hits Best Malaysian Sites